Kundservice

Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna. Finner du inte svaret på din fråga? då kan du såklart kontakta oss angående ordrar, produkter eller annat du behöver hjälp med.

Vanliga frågor

Hur blir jag medlem?

När du placerar en order har du möjligheten att skapa ett konto i kassan genom att checka för “Skapa ett konto?”

Medlemskapet är kostnadsfritt.

Hur lång är leveranstiden?

Leveranstiden är normalt 1-3 arbetsdagar. Vi skickar dina varor via Postnord.

Hur fungerar bonuspoäng-systemet?

När du handlar på vitsig.se får du bonuspoäng. För varje order får du 5% tillbaka av ordersumman. När du placerar din order har du möjlighet att skapa ett konto i kassan. Dina poäng samlas där och du kan uttnyttja de när du vill.

Jag beställde fel, vad ska jag göra?

Ja, det är lätt hänt men ingen fara alls. Kontakta oss så snabbt som möjligt så ska vi lösa det tillsammans. Du når oss genom kontaktformuläret på den här sidan. Ange ordernummer och ditt ärende.

Jag har ännu inte mottagit min order. Är den försenad?

Har det gått längre än 5 arbetsdagar sedan du lade din order?. Kontakt oss via formuläret på den här sidan så kan vi titta på det.

Hur reklamerar jag en produkt? Jag fick en skadad produkt

Kontakta oss via formuläret på denna sida. Ange ordernummer och vad ärendet gäller så ska vi göra allt vi kan för att lösa problemet.

Kontaktformulär